Reklamacje

img-absolute.png

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres firmy: Sellizo Sp. z o.o., ul. Marymoncka 105 lok. 47/48 01-813 Warszawa;
    • w formie elektronicznej na adres: purr@felinea.com
    • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 781 714 278.
  2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    • numeru zamówienia;
    • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    • danych kontaktowych składającego reklamację;
    • adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Formularz reklamacji do ściągnięcia tutaj.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.