Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres firmy: Sellizo Sp. z o.o., ul. Marymoncka 105 lok. 47/48 01-813 Warszawa;
- w formie elektronicznej na adres: purr@felinea.com
- lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 781 714 278.
- Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
- lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
- danych kontaktowych składającego reklamację;
- adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Formularz reklamacji do ściągnięcia tutaj.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.