Miesięczna subskrypcja żwirku
Zapomnij o kupowaniu
żwirku na zawsze!
Sprawdź, jak to działa - wybierz plan i kup na próbę!
Wybierz plan subskrypcji, który odpowiada Twojemu kotu
1
Wybierz ilość i częstotliwość wysyłki
2
Otrzymaj żwirek 24 godziny po złożeniu zamówienia
3
Kolejne przesyłki dostawaj zgodnie z wybranym planem subskrypcji!
Pakiet MINI |
---|
|
Pakiet MIDI |
---|
113,92 zł119,92 zł |
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE
Masz inne potrzeby? Ułożymy dokładnie taki plan subskrypcji, jakiego potrzebujesz!
Skontaktuj się z nami!Pakiet MAXI |
---|
|
4.87/5(48 wystawionych opinii)
Zaspokojenie kocich potrzeb to najskuteczniejszy sposób na dobrą relację ze swoim mruczącym przyjacielem. Jeśli jesteś świadomym opiekunem kota, wiesz doskonale, że żwirek spełniający wymagania zwierzęcia to pierwszy krok do szczęśliwego, spokojnego życia z kotem.
Nieodpowiedni żwirek może frustrować zarówno kota, jak i właściciela, dlatego jeśli szukasz czegoś naprawdę wysokiej jakości, FELINEA jest dla Ciebie.
Nie pozwól, żeby radość z posiadania kota mącił taki szczegół, jak żwirek. Zapomnij o kocie, który nie chce wchodzić do kuwety oraz o granulkach, które roznoszą się po domu i niszczą podłogę!
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Co to jest plan subskrypcji zakupu żwirku?
Plan subskrypcji zakupu żwirku to rozwiązanie ułatwiające życie. Zamiast pamiętać co miesiąc o zamówieniu żwirku, zleć to nam. Zorganizujemy za Ciebie cykliczne zamówienie wybranej ilości wypełnienia do kuwety dla Twojego pupila. Ty decydujesz co, w jakiej ilości i jakiej częstotliwości dostarczamy. Jeśli Wasze potrzeby się zmienią - możesz elastycznie edytować taką subskrypcję.
Jak wygląda płatność za subskrypcję żwirku?
W zależności od wyboru opcji - płacisz nam z góry (przelewem lub przy pomocy szybkich płatności) lub co miesiąc. Twoje dane są bezpieczne, więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
Kiedy mogę anulować subskrypcję?
Możesz zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili. Wystarczy wysłać wiadomość z informacją o odstąpieniu od umowy. Niewykorzystane środki zostaną zwrócone w terminie do 7 dni roboczych po wprowadzeniu dyspozycji anulowania subskrypcji. W przypadku, gdy plan subskrypcyjny uwzględnia rabat za dłuższy okres korzystania z niego, zwracane środki zostaną pomniejszone o zniżki za dłuższą subskrypcję.
Czy mogę zwiększyć lub zmniejszyć ilość żwirku / częstotliwość wysyłki w planie?
Tak, wystarczy wysłać wiadomość e-mail lub skorzystać z formularza kontaktowego lub telefonicznie. Jeżeli będzie wymagana dopłata, do zwiększonego planu wyślemy link do płatności, dzięki któremu można szybko i bezpiecznie opłacić zmodyfikowaną subskrypcję. Jeśli będzie to płatność miesięczna, po prostu kolejny miesiąc będzie kosztował odpowiednio więcej lub mniej.
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Tak - wystarczy podać dane do faktury podczas składania zamówienia w odpowiednim polu.
Czy mogę zwiększyć częstotliwość wysyłki paczek?
Tak, wystarczy wysłać wiadomość e-mail lub skorzystać z formularza kontaktowego lub telefonicznie. Wyślemy Ci link do płatności, dzięki któremu można szybko i bezpiecznie opłacić zmodyfikowaną subskrypcję.
Czy mogę zawiesić subskrypcję?
Tak. Jeśli np. wyjeżdżasz na wakacje i chcesz, abyśmy w danym miesiącu nie wysyłali żwirku - wystarczy, że napiszesz do nas maila.
Dlaczego uważacie, że powinienem zdecydować się na subskrypcję żwirku?
Bo to korzyść dla obu stron. My możemy odpowiednio szybciej się przygotować na wysyłkę Twojej paczki. Ty masz za to problem z głowy (nigdy nie zapomnisz kupić żwirku) oraz regularne dostawy i oszczędności nawet w najmniejszym planie.